Record Details

Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2361/
 
Title Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища
Феноменологический подход в оценке развития малой группы как социально-педагогического явления
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкриваються сутність і зміст феноменологічного підходу в науці, соціально-педагогічного феномену малої групи школярів, основні параметри його дослідження та їх змістові характеристики.
В статье раскрываются сущность и содержание феноменологического подхода в науке, социально-педагогического феномена малых групп школьников, основные параметры его исследования, их содержательные характеристики.
In this article to inspecting essence and contents phenomenological approach in Science, sotsialno-pedagogicheskiy phenomenon small groups of pupil, the basic parameters of his research and their main characteristics.
 
Publisher ПП Зволейко Д.Г.
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2361/1/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2.%D0%A4._%D0%A4%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4_%D0%B2_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%86%D1%96_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D1%97_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B8_%D1%8F%D0%BA_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (2011) Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15). pp. 62-69. ISSN 978-617-620-015-4