Електронна бібліотека НАПН України
- » Як працювати з електронною версією підручника з історії та громадянської освіти у...
- » Політична участь як чинник формування громадської думки та поведінкових моделей громадян
- » Організація і проведення уроку дистанційного (змішаного) навчання в умовах війни
- » Застосування електронних засобів оцінювання якості освіти в країнах Європейського Союзу
- » Використання штучного інтелекту як електронного засобу для внутрішнього контролю та...
- » Класифікація електронних засобів внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти
- » Проблема ефективності методів оцінювання результатів навчання
- » Волонтерська діяльність як форма суспільної мобілізації у відсічі російській агресії
- » Цифровізація освіти – імператив її модернізації. Ч. 1: Основні дефініції та...
- » Переваги електронних засобів навчання та оцінювання
- » Вивчення уявлень учителів про власну медіа-інформаційну грамотність
- » Потенціал підручників для розвитку наскрізних умінь (погляд учнівства)
- » Вивчення особистісних уявлень учнів 8 – 9 класів про можливість використання смартфонів...
- » Медійно-інформаційна грамотність педагогів ЗЗСО
- » Визначення напрямів актуальних методологічних розробок використання смартфонів в...
- » Вивчення уявлень учнів про можливість оволодіння наскрізними уміннями за допомогою...
- » Експериментальне дослідження впливу функціонально-варіативних факторів на результати...
- » Інтернет-ресурси як засіб підвищення якості шкільної хімічної освіти
- » Розвиток екологічних знань через застосування Інтернет-ресурсів
- » Мультимедіа і якість хімічної освіти
- » Труднощі у реформуванні програми професійно-технічної освіти Туреччини на сучасному етапі
- » Методи формування соціальної компетентності підлітків у гуртках художньо-естетичного...
- » Сучасний стан професійної освіти Туреччини: досвід реформування
- » Теорія і методика визначення складності навчальних завдань
- » Структурно-функціональна модель сформованості гуманних батьківсько-дитячих взаємин у...