Класифікація електронних засобів внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737103/
https://tpodm.khmnu.edu.ua/mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiya-profesijne-stanovlennya-osobystosti-problemy-i-perspektyvy/ |
|
Title |
Класифікація електронних засобів внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти
Classification of electronic means of internal control and quality assessment of education |
|
Creator |
Радкевич, О.П.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Обгрунтовано класифікацію електронних засобів для внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти на чотири категорії: системи управління навчанням, спеціалізовані платформи для тестування, аналітичні та моніторингові інструменти, та системи для соціально-емоційного аналізу. Визначено, що ці засоби відіграють ключову роль у структуруванні навчального процесу, автоматизації збору даних та аналізі показників успішності учнів. Зазначено, що вибір платформи потребує аналізу цілей та ресурсів закладу освіти. Підкреслено, що ефективне впровадження цих засобів може значуще підвищити якість внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти. Зауважено, що належний вибір та впровадження електронних засобів може трансформувати підходи до управління якістю освіти в Україні.
The classification of electronic tools for internal control and quality assessment in education is substantiated, encompassing four categories: Learning Management Systems, specialized testing platforms, analytical and monitoring tools, and systems for socio-emotional analysis. It is determined that these tools play a pivotal role in structuring the educational process, automating data collection, and analyzing student performance indicators. The need for an institution to analyze its goals and resources when selecting a platform is emphasized. The effective implementation of these tools is highlighted as a significant factor in enhancing the quality of internal control and educational quality assessment. It is noted that the proper selection and implementation of electronic tools can transform approaches to managing educational quality in Ukraine. |
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737103/1/Radkevych_O_tezy_8.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2023) Classification of electronic means of internal control and quality assessment of education In: ХІІ Міжнародна науково-практична конференція. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи . Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна. |
|