Record Details

Класифікація електронних засобів внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737103/
https://tpodm.khmnu.edu.ua/mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiya-profesijne-stanovlennya-osobystosti-problemy-i-perspektyvy/
 
Title Класифікація електронних засобів внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти
Classification of electronic means of internal control and quality assessment of education
 
Creator Радкевич, О.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description Обгрунтовано класифікацію електронних засобів для внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти на чотири категорії: системи управління навчанням, спеціалізовані платформи для тестування, аналітичні та моніторингові інструменти, та системи для соціально-емоційного аналізу. Визначено, що ці засоби відіграють ключову роль у структуруванні навчального процесу, автоматизації збору даних та аналізі показників успішності учнів. Зазначено, що вибір платформи потребує аналізу цілей та ресурсів закладу освіти. Підкреслено, що ефективне впровадження цих засобів може значуще підвищити якість внутрішнього контролю та оцінювання якості освіти. Зауважено, що належний вибір та впровадження електронних засобів може трансформувати підходи до управління якістю освіти в Україні.
The classification of electronic tools for internal control and quality assessment in education is substantiated, encompassing four categories: Learning Management Systems, specialized testing platforms, analytical and monitoring tools, and systems for socio-emotional analysis. It is determined that these tools play a pivotal role in structuring the educational process, automating data collection, and analyzing student performance indicators. The need for an institution to analyze its goals and resources when selecting a platform is emphasized. The effective implementation of these tools is highlighted as a significant factor in enhancing the quality of internal control and educational quality assessment. It is noted that the proper selection and implementation of electronic tools can transform approaches to managing educational quality in Ukraine.
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737103/1/Radkevych_O_tezy_8.pdf
- Радкевич, О.П. (orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-2648-5726 <http://orcid.org/https://orcid.org/0000-0002-2648-5726>) (2023) Classification of electronic means of internal control and quality assessment of education In: ХІІ Міжнародна науково-практична конференція. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи . Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна.