Електронна бібліотека НАПН України
- » Інформаційне забезпечення сфери освіти та науки України : матеріали звітної...
- » Реформування змісту загальної середньої освіти в незалежній Україні (1991–2013):...
- » Результати діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки україни імені В. О....
- » Стандартизація як провідна тенденція розвитку змісту загальної середньої освіти в...
- » Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року про модернізацію...
- » Концепції профільного навчання про зміст загальної середньої освіти в незалежній...
- » Концепція вивчення інформатики (1995): структурно-змістовий аналіз
- » Вебсторінка «Михайло Драгоманов» як складник електронного ресурсу «Видатні педагоги...
- » Віртуальний читальний зал освітянина ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
- » Науково-педагогічні студії. Випуск 5
- » Діяльність ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського в умовах пандемії COVID-19: виклики,...
- » Роль практичного психолога в духовному оновленні суспільства
- » До питання про різнорівневість завдань для диференційованої роботи з текстами учнів 2...
- » Применение технологии дополненной реальности в начальном образовании
- » Завдання з астрономічним змістом для перевірки предметної компетентності з фізики в 7-9...
- » Самоосвіта та саморозвиток педагогічних працівників із застосуванням інструментів...
- » Сучасний стан використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у вітчизняному...
- » Розвиток ідеї виховного ідеалу в науковій спадщині викладачів і випускників Київської...
- » Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу...
- » И солнце взойдет! (Воспитание талантов в Японии)
- » Трансформація дієвості християнського виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці...
- » Умови ефективної педагогічної діяльності
- » Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід...
- » Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання
- » Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу