Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705526/
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_49 |
|
Title |
Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.)
Геокультурный подход к изучению этнонациональных проблем формирования воспитательного идеала Украины (ХІХ – начало ХХ в.) Geo-cultural approach for studying ethnic problems of the formation of educational ideal in ukraine (ХІХ – Early ХХ Century) |
|
Creator |
Єршова, Людмила Михайлівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
93/94 History |
|
Description |
У статті здійснено аналіз геокультурного підходу до вивчення етнонаціональних особливостей формування системи виховних ідеалів на території підросійської України у ХІХ – на початку ХХ ст., адаптацію його термінологічного апарату до історико-педагогічної проблематики.
В статье осуществлен анализ геокультурного подхода к изучению єтнонациональніх особенностей формирования системы воспитательных идеалов на территории подроссийской Украины в ХІХ – вначале ХХ в., адаптацию его терминологического аппарата историко-педагогической проблематике. The article analyzes to study ethnic features of the formation of educational ideals system on the under-russian Ukrainian territory in the nineteenth – early twentieth century, the adaptation of his terminology apparatus to historical and pedagogical problems. |
|
Publisher |
Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705526/1/VchdpuP_2013_1_108_49.pdf
- Єршова, Людмила Михайлівна (2013) Geo-cultural approach for studying ethnic problems of the formation of educational ideal in ukraine (ХІХ – Early ХХ Century) Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1 (108). pp. 188-192. |
|