Record Details

Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705526/
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_49
 
Title Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.)
Геокультурный подход к изучению этнонациональных проблем формирования воспитательного идеала Украины (ХІХ – начало ХХ в.)
Geo-cultural approach for studying ethnic problems of the formation of educational ideal in ukraine (ХІХ – Early ХХ Century)
 
Creator Єршова, Людмила Михайлівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
93/94 History
 
Description У статті здійснено аналіз геокультурного підходу до вивчення етнонаціональних особливостей формування системи виховних ідеалів на території підросійської України у ХІХ – на початку ХХ ст., адаптацію його термінологічного апарату до історико-педагогічної проблематики.
В статье осуществлен анализ геокультурного подхода к изучению єтнонациональніх особенностей формирования системы воспитательных идеалов на территории подроссийской Украины в ХІХ – вначале ХХ в., адаптацию его терминологического аппарата историко-педагогической проблематике.
The article analyzes to study ethnic features of the formation of educational ideals system on the under-russian Ukrainian territory in the nineteenth – early twentieth century, the adaptation of his terminology apparatus to historical and pedagogical problems.
 
Publisher Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705526/1/VchdpuP_2013_1_108_49.pdf
- Єршова, Людмила Михайлівна (2013) Geo-cultural approach for studying ethnic problems of the formation of educational ideal in ukraine (ХІХ – Early ХХ Century) Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1 (108). pp. 188-192.