Електронна бібліотека НАПН України
- » Навчально-дослідницькі завдання в структурі підручника з інтегрованого курсу «Я...
- » Прикладні аспекти вивчення інформатики в гімназії
- » Профорієнтаційні інновації в освітньому процесі
- » Порівняльний аналіз модельних навчальних програм з іноземних мов для 5-9 класів...
- » Особливості реалізації стратегії онлайн-діяльності Педагогічного музею України
- » Digital Collaboration of Virtual Project Teams in the Transdisciplinary Educational Space
- » Students' Readiness to Distance Learning: Results of Research in the Institutions of...
- » Ціннісне ставлення до вибору майбутньої професії як умова ефективного професійного...
- » Врахування вимог сучасного ринку праці у процесі формування професійно-ціннісних...
- » Теоретико-практичні аспекти проблеми формування професійно-ціннісних орієнтацій учнів...
- » Педагогічна інтернатура у професійному становленні вчителя-початківця
- » Комплексні діагностувальні роботи як інструмент підсумкового оцінювання навчальних...
- » Формування соціально успішної особистості засобами «сase-study» у партнерстві закладів...
- » Розроблення і застосування smart-комплексів навчальних дисциплін у професійній...
- » Розвиток креативного мислення учнів у процесі навчання математики
- » Педагогічне проєктування як важливий елемент налагодження взаємодії освіти і суспільства
- » Науково-методична діяльність Миколи Опанасовича Козленка
- » Життєвий шлях та науково-методична діяльність Ірини Йосипівни Дьоміної
- » Development of digital competence of pedagogical staff in distance learning based on...
- » Методи розвитку критичного мислення у процесі компетентнісно орієнтованого навчання...
- » Методичні функції ситуаційних завдань в організації компетентнісно орієнтованого...
- » Застосування цифрових технологій у дистанційному педагогічному оцінюванні здобувачів...
- » Закордонне стажування викладачів – інноваційна форма післядипломної педагогічної освіти
- » Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного...
- » Problems of inclusive education in the Slovak Republik