Record Details

Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: досвід, перспективи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729827/
 
Title Індивідуальний підхід у забезпеченні психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини: досвід, перспективи
An Individual Approach to Ensuring Psychological and Pedagogical Support for Inclusive Education in Slovak Schools: Experience, Perspectives
 
Creator Кляйн, В.
Шилонова, В.
Гладуш, В. А.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлено досвід організації психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання в школах Словаччини. Стаття підготовлена в рамках проекту VEGA № 1/0522/19 «Створення інклюзивного середовища в дитячому садку та інклюзивних підходів у діагностуванні та стимулюванні розвитку дітей з обмеженими можливостями»
This article outlines the experience of organizing psychological and pedagogical support for inclusive education in schools in Slovakia. This article was prepared within the framework of VEGA project no 1/0522/19 "Creation of an Inclusive Environment in Kindergartens and Inclusive Approaches to Diagnosis and Promotion of Development for Children with Disabilities".
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Date 2020
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729827/1/%D0%86%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20.pdf
- Кляйн, В. (orcid.org/0000-0002-8895-0750 <http://orcid.org/0000-0002-8895-0750>), Шилонова, В. (orcid.org/0000-0003-3347-925X <http://orcid.org/0000-0003-3347-925X>) and Гладуш, В. А. (orcid.org/0000-0001-5700-211X <http://orcid.org/0000-0001-5700-211X>) (2020) An Individual Approach to Ensuring Psychological and Pedagogical Support for Inclusive Education in Slovak Schools: Experience, Perspectives Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій. ISSN ISBN 978-966-1670-47-1