Електронна бібліотека НАПН України
- » Питання сталого розвитку у шкільних програмах
- » Європейська довідкова рамка ключових компетентностей для навчання впродовж життя:...
- » Проблеми розвитку повноцінної навички читання молодших школярів: сучасний контекст
- » Забезпечення якості як провідна тенденція розвитку освіти в Китаї
- » Принципи розвитку опорного закладу освіти
- » Інновації в медіаосвіті: модифікована методика “Медіаклуб” для старшокласників
- » Систематизація як провідний принцип формування змісту інтегрованого курсу «Природничі...
- » Шкільна освітня політика в незалежній Україні в особах: Петро Таланчук
- » Вивчення природничих предметів у старшій школі
- » Інтеграція як передумова формування компетентності у галузі природничих наук, техніки й...
- » Сучасні підходи до самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку
- » Психологічна безпека особистості в умовах розірваного інформаційного простору
- » Глибинні механізми функціонування Образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх
- » Зарубіжний досвід та українські реалії використання веб-технологій у діяльності дитячих...
- » Популяризація читання як напрям державної політики в гуманітарній сфері
- » Реалізація компетентнісного підходу в процесі формування умінь і навичок усного...
- » Особливості діагностики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій
- » Детермінанти недорозвитку функції прогнозу сучасної молоді
- » Викладання курсу історії України за підручником О. Я. Єфименко крізь призму регіоналістики
- » Професійне самовдосконалення як один із шляхів розвитку психологічної культури
- » Особливості посткризової психологічної діагностики дітей
- » Модель управління розвитком інформаційної компетентності керівника закладу загальної...
- » Компетентнісний підхід до навчання історії в старшій школі
- » Запобігання деструктивним формам взаємодії суб’єктів освітнього простору, як умова...
- » Соціальне партнерство як засада ефективного розвитку закладів позашкільної освіти