Принципи розвитку опорного закладу освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/717996/
https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/issue/view/2019-05-20/54 |
|
Title |
Принципи розвитку опорного закладу освіти
Principles of development of educational support institution |
|
Creator |
Онаць, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.07 Management aspects of educational institutions 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Важливим фактором у функціонуванні і розвитку опорного закладу освіти є принципи, які формуються як результат внутрішньої інтеграції досвіду учасників діяльності та адаптації опорного закладу освіти до вимог зовнішнього середовища і потреб суспільства та держави та яких дотримуються всі учасники освітнього та управлінського процесів.
An important factor in the functioning and development of a supportive educational institution are the principles that are formed as a result of the internal integration of the experience of participants in the activities and adaptation of the supportive educational institution to the requirements of the external environment and the needs of society and the state, and which all participants in the educational and management processes. |
|
Publisher |
ГО «Європейська наукова платформа»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/717996/1/%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%A6%D0%AC_%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%A2%D0%90%D0%92%D0%90.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3323-1289 <http://orcid.org/0000-0003-3323-1289>) (2019) Principles of development of educational support institution In: Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід:зб. наук. праць «ΛΌГOΣ»з матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 20 травня, 2019р. ГО «Європейська наукова платформа», м. Полтава, Україна, pp. 60-66. ISBN 978-617-7171-80-4 |
|