Record Details

Сучасні підходи до самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/718061/
 
Title Сучасні підходи до самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку
Modern approaches to the teacher's self-marketing as a component of his professional development
 
Creator Фарухшина, Марина Шаміліївна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description В статті проаналізовано зміст понять маркетингу особистості, самомаркетингу та егомаркетингу. Розглянуто основні етапи самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку, з позиції фахівця, особистості та «робочої сили. Серед сучасних підходів до самомаркетингу педагога в межах професійного розвитку виокремлено застосування технологій та інструментів маркетингу, таких як: створення онлайн-профілю, вірусний маркетинг, біла книга, нетворкінг та самоіміджування.
The article analyzes content of the concepts of personality marketing, self-marketing and ego-marketing. The basic stages of the teacher's self-marketing as a component of his professional development, from the point of view of a specialist, personality and «workforce» are considered Modern approaches to educator self-marketing in professional development highlight the use of technologies and marketing tools such as: creating an online profile, viral marketing, white paper, networking and self-image.
 
Publisher Шкільний світ
 
Date 2019
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/718061/1/%D0%A4%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%85%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%A2%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%281%29.pdf
- Фарухшина, Марина Шаміліївна (2019) Modern approaches to the teacher's self-marketing as a component of his professional development Методист, 8. pp. 4-12.