Сучасні підходи до самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/718061/
|
|
Title |
Сучасні підходи до самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку
Modern approaches to the teacher's self-marketing as a component of his professional development |
|
Creator |
Фарухшина, Марина Шаміліївна
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В статті проаналізовано зміст понять маркетингу особистості, самомаркетингу та егомаркетингу. Розглянуто основні етапи самомаркетингу педагога як складової його професійного розвитку, з позиції фахівця, особистості та «робочої сили. Серед сучасних підходів до самомаркетингу педагога в межах професійного розвитку виокремлено застосування технологій та інструментів маркетингу, таких як: створення онлайн-профілю, вірусний маркетинг, біла книга, нетворкінг та самоіміджування.
The article analyzes content of the concepts of personality marketing, self-marketing and ego-marketing. The basic stages of the teacher's self-marketing as a component of his professional development, from the point of view of a specialist, personality and «workforce» are considered Modern approaches to educator self-marketing in professional development highlight the use of technologies and marketing tools such as: creating an online profile, viral marketing, white paper, networking and self-image. |
|
Publisher |
Шкільний світ
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/718061/1/%D0%A4%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%85%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%A2%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%281%29.pdf
- Фарухшина, Марина Шаміліївна (2019) Modern approaches to the teacher's self-marketing as a component of his professional development Методист, 8. pp. 4-12. |
|