- » Формування змісту навчання історії як базового предмета профільної середньої освіти
- » До питання структури й предметного наповнення профілів навчання громадянської та...
- » Формування правознавчого складника змісту громадянської освіти в профільних класах...
- » Психологічний добробут школяра: концептуалізація феномена
- » Розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти у контексті цифрового освітнього...
- » Засвоєння теми «Правила вживання апострофа» учнями з особливими мовленнєвими потребами
- » Бізнес-планування в епоху цифровізації
- » Використання бібліотеки Three.js у процесі розроблення дистанційної фізичної...
- » Читання як метод навчання у контексті емоційної адаптивності, свідомості і стійкості
- » Навчання та виховання дітей на засадах педагогіки Василя Сухомлинського в умовах...
- » Підготовка майстрів виробничого навчання закладів професійної (професійно-технічної)...
- » Персоналізовані підходи до надання фармацевтичної допомоги: сучасний запит українського...
- » Методичні засади реалізації принципу екологізації в навчання географії у ЗЗСО
- » Особливості дослідницької діяльності учнів з історії у профільній школі
- » Формування змісту навчання історії як базового предмета профільної середньої освіти
- » До питання структури й предметного наповнення профілів навчання громадянської та...
- » Формування правознавчого складника змісту громадянської освіти в профільних класах...
- » Особливості формування інформаційної культури особистості
- » Інструктивно-методичні матеріали до лекційних занять з навчальної дисципліни "Вступ до...
- » Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з обов’язкової освітньої...
- » Забезпечення права на освіту в умовах збройних конфліктів
- » Особливості морфологічних показників селезінки перепелів (Coturnix japonica Temminck et...
- » Анатомо-морфологічні особливості серця свійської собаки (Canis Lupus Familiaris L., 1758)
- » Educational Management of Innovative Pedagogical Process in Higher Education...
- » Від знищення до відродження української педагогічної думки щодо шкільних реформ...