Record Details

До питання структури й предметного наповнення профілів навчання громадянської та історичної освітньої галузі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/740334/
https://lib.iitta.gov.ua/740085/
 
Title До питання структури й предметного наповнення профілів навчання громадянської та історичної освітньої галузі
To the question of structure and subject filling of civic and historical education training profiles
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
Ремех, Тетяна Олексіївна
 
Subject 314/316 Society
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У тезах наголошено на завданні визначення структури і вмісту профілів громадянської та історичної освітньої галузі у контексті вимог Державного стандарту профільної середньої освіти. Представлено узагальнені результати онлайн опитування вчителів історії, громадянської освіти та правознавства закладів загальної середньої освіти як частини досліджень, спрямованих на обґрунтування моделей відповідних профілів навчання. Зауважується, що проведені дослідження продемонстрували готовність вчителів до переходу на 12-річну профільну освіту, наявність у більшості з них перспективного бачення викладання предметів галузі в 10-12 класах. Визначено напрями подальших досліджень проблеми, серед яких: структура і вміст кожного з обов’язкових предметів галузі, їхнє співвідношення з вибірковим та елективним компонентами профілів, потенціал міжпредметної/міжгалузевої інтеграції.
The thesis emphasizes the task of determining the structure and content of civic and historical education profiles in the context of the requirements of the State Standard of specialized secondary education. The article presents the generalized results of an online survey of teachers of history, civic education and jurisprudence of general secondary education institutions as part of research aimed at substantiating models of relevant learning profiles. It is noted that the conducted studies have demonstrated the readiness of teachers to switch to 12-year specialized education, the presence of a promising vision of teaching subjects in the field in grades 10-12. The directions of further research of the problem are determined, including: the structure and content of each of the compulsory subjects of the field, their correlation with the elective components of the profiles, the potential of intersubject/interdisciplinary integration.
 
Publisher Видавничий дім «Освіта»
 
Date 2024
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/740334/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD_%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%85_%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%A1_v5%20%D0%9E%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383 <http://orcid.org/0000-0002-4602-6383>) and Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640 <http://orcid.org/0000-0002-5666-6640>) (2024) To the question of structure and subject filling of civic and historical education training profiles Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів. pp. 60-64. ISSN 978-966-983-476-8