- » Роль штучного інтелекту у процесі розвитку цифрової компетентності освітян
- » Роль цифрових освітніх ресурсів у розвитку цифрової компетенції вчителів у контексті...
- » Цифрові освітні ресурси та візуалізація їх колекцій у контексті змішаного навчання
- » Джерельна база забезпечення діяльності військових психологів в ЗСУ
- » Maintaining a healthy lifestyle by service members under
martial law
- » Characteristics of 16-17-year-old young males’ physical
development in the process of...
- » Мікросервісна архітектура: переваги та недоліки її практичного застосування
- » Формування інформаційної грамотності на уроках української мови в учнівської молоді з...
- » Сучасний стан інформаційно-аналітичного супроводу підготовки психологів у системі...
- » Інформаційний супровід наукових досліджень з опорою на бібліометричні методи в умовах...
- » Наукова і науково-організаційна діяльність Державної науково-педагогічної бібліотеки...
- » Використання ІКТ на уроках у початковій школі
- » Learning to Teach in University: Future English Teachers’ Guidebook. Навчайся викладати...
- » Сучасні цифрові освітні інструменти: аналіз наявних проблем і тенденцій
- » Формування творчих здібностей майбутніх дизайнерів засобами художньо-проектної...
- » Реалізація мовної політики України в контексті імплементації Європейської хартії...
- » Політика щодо національних меншин в умовах європейської інтеграції: виклики на шляху до...
- » Досвід переживання домашнього насильства: особливості рефлексії та шляхи відновлення
- » Психологічні засади тьюторингу в роботі викладача ВНЗ
- » Exploration of Pedagogical Staff Readiness for Professional Transformation: Analysis of...
- » Готовність педагогічних та науково-педагогічних працівників до професійної...
- » Модель упровадження авторської синергетичної технології професійної трансформації...
- » Концепція сучасного підручника «Технології» (7–9 класи) для Нової української школи
- » Проєктування навчальних програм і підручників для 7–9 класів з навчального предмета...
- » Використання засобів ІКТ для розвитку навичок аудіювання здобувачів вищої освіти