- » Особливості добору інформаційного контенту для створення відкритого освітнього...
- » Соціально-антропологічні ідеї в українській філософії освіти 1917-1991 рр.
- » Нові підходи до навчання інформатики у 7-9 класах закладів загальної середньої освіти
- » Наукова спадщина Миколи Сумцова
- » Сучасна освіта в умовах війни: соціально-антропологічні ідеї національної ідентичності
- » Соціально-антропологічні ідеї в українській філософії освіти і виховання (1917 - 1991 рр.)
- » Соціально-антропологічні ідеї в українській філософії освіти 1917-1991 рр. як феномен...
- » Система освіти під час війни: виклики та сучасний стан
- » Виклики для української освіти під час війни
- » Функціонування системи освіти в умовах війни: принципи толерантності
- » До історії розвитку основ філософії освіти в Україні (ХVІІ–ХХ ст.)
- » Філософсько-освітні погляди українських діячів першої половини ХХ століття
- » Філософсько-освітні погляди діячів України (1917 р. – 1991 р.)
- » Ідеї трудового виховання дітей в основі концепції «нової» школи у добу Української...
- » Фокус-групове дослідження "Готовність педагогів, науково-педагогічних працівників до...
- » Освітянські бібліотеки в умовах цифрової трансформації суспільства (реферативний огляд)
- » Штучний інтелект як інноваційна інформаційна технологія у педагогічних дослідженнях...
- » Дидактика в умовах інформатизації освіти
- » Музейне мистецтво України і Румунії: історія, досвід, перспективи
- » Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: досвід, інновації, тенденції: ХІХ...
- » Педагогічне партнерство в умовах воєнних реалій: досвід взаємодії Інституту...
- » Ціннісні пріоритети спадщини Григорія Сковороди у сфері неперервної освіти
- » Актуалітети рідномовної освіти в умовах воєнного часу (про результати проведення...
- » Проблеми запровадження педагогічної інтернатури в Україні
- » Українсько-польське партнерство в галузі освіти: академічний дискурс