- » Роль інформаційних технологій у розвитку мотивації до пізнавальної діяльності студентів
- » Модель процесу та критерії добору компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального...
- » ProShowProduser як засіб створення мультимедійних презентацій для підтримки...
- » Модель организации компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного...
- » Дидактичні вимоги до комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу...
- » Соціальні сервіси WEB 2.0
- » Положення про дистанційне навчання -2013
- » Рамка квалификаций в системе профориентационной работы
- » Виявлення і порівняння кваліфікацій на основі профілю компетенцій
- » Реестр компетентностей как инструмент формирования образовательно профессиональных...
- » Бизнес модель ресурсного центра дистанционного обучения
- » Новый этап и перспективы развития дистанционного технического образования в Украине
- » Використання мультимедійних засобів у підготовці студентів педагогічних коледжів
- » Використання ресурсів мультимедіа при вивчення технологічних процесів в умовах...
- » Підвищення кваліфікації керівників професійно-технічних навчальних закладів у галузі...
- » Співвідношення здібностей та обдарованості: суб’єктно-ціннісний підхід
- » Здібності у системі ціннісної регуляції розвитку творчо обдарованої особистості
- » Розвиток інформаційної культури керівників ПТНЗ засобами Public Relations
- » Значення рівня інформаційної культури керівника ПТНЗ для адаптації навчального закладу...
- » Ціннісна підтримка особистісного розвитку як теоретична та прикладна проблема
- » Ціннісна когнітивна складність у дослідженні творчо обдарованої особистості
- » Суб'єктно-ціннісна детермінація творчої обдарованості
- » З досвіду роботи програм здорового способу життя в діяльності працівників психологічної...
- » Психологічні умови розвитку самомотивації педагога до духовного зростання
- » Навчальний об’єкт як компонент мобільного навчання