- » Особливості управління якістю загальної середньої освіти у Німеччині
- » Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів в умовах реформування...
- » Синтаксичні особливості УЖМ: на прикладі простого речення
- » Особливості викладання змісту «Лісової пісні» із застосуванням української жестової...
- » Білінгвальне навчання нечуючих в контексті українських освітніх реалій
- » Особливості володіння українською жестовою мовою глухими першокласниками...
- » Рання комунікація нечуючих дітей – необхідна умова розвитку дитини
- » Комунікативна діяльність: прояв та розвиток у нечуючих дітей дошкільного віку
- » Програмні засоби математичної підтримкм під час вивчення загального курсу фізики
- » Навчання розповіді як складової мовленнєвої компетенції глухих дітей дошкільного віку
- » Розвиток спілкування глухих дітей в умовах сім’ї
- » Особливості двомовних програм
- » Соціальні стереотипи сприймання чуючими нечуючої людини
- » Роль жестової мови у розвитку особистості нечуючої дитини
- » Запровадження та розвиток двомовного навчання як неминучий шлях розвитку нечуючої...
- » Психологічні чинники успішності оволодіння мовою
- » Кохлеарна імплантація (російський досвід)
- » Особливості застосування багатозначних слів та жестів у мовній культурі нечуючих
- » Концептуальні засади навчання нечуючих і використання жестової мови (на матеріалах...
- » Українська жестова мова як природна знакова система
- » Жест як елемент жестикуляції. Локалізація – компонент жесту
- » Лексичне значення жесту
- » Педагогічна спадщина А.С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей
- » Філософські підходи теоретико-методологічної бази спеціальної освіти: джерела розвитку...
- » Формування готовності учнів ПТНЗ до вибору й реалізації професійної кар’єри