Record Details

Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів в умовах реформування вищої школи

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/1953/
 
Title Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів в умовах реформування вищої школи
 
Creator Слободяник, О.В.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
53 Physics
 
Description У статті розкриваються основні аспекти організації самостійної роботи студентів з фізики. Зазначається, що самостійна робота є важливим засобом формування самостійності у здобуванні знань, яка реалізується у самовиявленні внутрішньої потреби особистості майбутнього фахівця у знаннях, розвитку пізнавальних інтересів студентів.
In the article the basic aspects of organization of independent work of students open up from physics. Marked, that independent work is the important mean of forming of independence in getting of knowledges, which will be realized in the exposure of internal necessity of personality of future specialist in knowledges, development of cognitive interests of students.
 
Publisher ЧНПУ гол. ред. Носко М.О., м. Чернігів, Україна
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/1953/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8_%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2_%D0%B2_%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Слободяник, О.В. (2012) Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів в умовах реформування вищої школи Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка (99). pp. 303-307.