Електронна бібліотека НАПН України
- » Побудова психодіагностичних методик «Здоровий спосіб життя» (мотиваційний і...
- » Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів ПТНЗ на основі курсу "Основи...
- » Управлінська компетентність керівників ПТНЗ в умовах децентралізації управління...
- » Модель формирования профессиональной компетентности будущих операторов компьютерного...
- » Технології самовиховання екологічної поведінки старших підлітків та старшокласників
- » Концептуалізація соціально-педагогічних основ сучасного сімейного виховання
- » Вимірювання якості в системі загальної середньої освіти
- » Критерії аналізу соціально-психологічних практик життєконструювання
- » Современные подходы исследования коммуникативной деятельности, детерминированной...
- » Профілактика порушень адаптації молоді до повсякденних стресів і кризових життєвих...
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Формування граматичних умінь з української мови учнів початкових класів шкіл з...
- » Основні компоненти позанавчальної фізкультурно-оздоровчої роботи зі студентами
- » Аналіз готовності викладачів до професійної підготовки майбутніх операторів...
- » Модернізація навчальної програми у професійній підготовці майбутніх операторів...
- » Авторська методика щодо формування ключових компетентностей фахівців ресторанного сервісу
- » Професійна майстерність педагогічних працівників як умова формування компетентності...
- » Формування ключових компетентностей фахівців у вищих професійних училищах
- » Педагогічне проектування змісту ключових компетентностей кваліфікованих робітників
- » Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках мистецтва та в...
- » Методологічні стандарти порівняльних досліджень в галузі освіти у польському науковому...
- » Екзистенціальні особливості педагогічної дії
- » Педагогічна психологія у контексті наукових підходів до дослідження проблем освіти
- » Естетичні регулятиви педагогічної майстерності
- » Самовизначення вчителя як фактор регуляції педагогічної дії