Record Details

Концептуалізація соціально-педагогічних основ сучасного сімейного виховання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708598/
http://ipv.org.ua/uploads/dis/Alieksieienko_dis.pdf
 
Title Концептуалізація соціально-педагогічних основ сучасного сімейного виховання
Conceptualization of Socio-Pedagogical Bases of Contemporary Family Education
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Запропоновано концептуальний підхід до розв’язання наукової проблеми концептуалізації соціально-педагогічних основ сучасного сімейного виховання у міждисциплінарному дослідженні. Обґрунтовано концептуалізацію як методологію
цілісного дослідження сучасного сімейного виховання - соціально-педагогічного явища - у період з кінця 80-х років ХХ століття і початку ХХІ століття.
З’ясовано вихідні теоретичні позиції дослідження у розумінні сімейного виховання як видового до базового поняття “виховання”, що має свою специфіку, яка відображає його інтимний, суб’єкт-суб’єктний, полісуб’єктний, полікультурний, субкультурний і поліфакторний характер, обумовлений способом життя сім’ї, типом сімейного середовища і сімейними цінностями.
Визначено соціально-педагогічні основи сімейного виховання у сутнісних характеристиках та представлено їх у таких базових концептах: філософсько-антропологічному, аксіологічному, психолого-педагогічному, субкультурному,
гендерному, соціально-економічному та соціально-правовому.
A conceptual approach to the solution of the scientific problem of conceptualizing the socio-pedagogical bases of modern family education in interdisciplinary research is
proposed. Conceptualization as a methodology is substantiated for the holistic study of contemporary family education as a socio-pedagogical phenomenon in the period from the end of the 80ies of XX century and early XXI century.
Basic theoretical positions of the study are clarified in the understanding of family education as a type to the basic concept “education”, which has a specific character that reflects its intimate subject-subject, poly-subject, multi-cultural, subcultural and multifactoral character determined by the lifestyle of the family, the type of family environment and family values.
Socio-pedagogical foundations of family education are identified in their essential characteristics and are represented in the following basic concepts: philosophicalanthropological, axiological, psychological and educational, subcultural, gender, socioeconomic
and socio-legal.
 
Date 2017
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format text
text
text
text
 
Language uk
uk
uk
uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708598/1/Alieksieienko_dis.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/708598/7/Alieksieienko_Bezpalko.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/708598/8/Alieksieienko_Sopivnyk.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/708598/9/Alieksieienko_Kharchenko.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (2017) Conceptualization of Socio-Pedagogical Bases of Contemporary Family Education Masters thesis, Інститут проблем виховання.