Record Details

Современные подходы исследования коммуникативной деятельности, детерминированной хронотопом, у дошкольников с задержкой психического развития

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5894/
 
Title Современные подходы исследования коммуникативной деятельности, детерминированной хронотопом, у дошкольников с задержкой психического развития
Modern approaches the study of communicative activity, determined chronotope, in preschool children with mental retardation
Сучасні підходи дослідження комунікативної діяльності, детермінованої хронотопом, у дошкільників із затримкою психічного розвитку
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В публикации обозначены перспективные направления теоретического и эмпирического изучения коммуникативной деятельности, детерминированой хронотопом, у дошкольников с задержкой психического развития.
The publication designated perspective directions of theoretical and empirical study of communicative activity, deterministic chronotope, in preschool children with mental retardation.
У публікації розкриваються перспективні напрямки теоретичного та емпіричного вивчення комунікативної діяльності, детермінованість хронотопом, у дошкільників із затримкою психічного розвитку.
 
Publisher Институт психологии РАН
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5894/3/%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%98.%D0%9D._%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F_%D0%91%D1%80%D1%83%D1%88.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2013) Modern approaches the study of communicative activity, determined chronotope, in preschool children with mental retardation In: Человек, субъект, личность в современной психологии. Материалы Международной конференции, посвященной 80-летию А.В. Брушлинского Институт психологии РАН, м. Москва, Росія, pp. 192-195. ISBN 978-5-9270-0267-2