Електронна бібліотека НАПН України
- » Теоретичні засади використання особистісно - розвивальних педагогічних технологій у...
- » Технологічний компонент моделі формування комунікативної компетенції фахівців митної...
- » Стратегія міжнародної діяльності як чинник функціонування механізмів державного...
- » Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів професійно-технічного...
- » Етапи становлення і розвитку системи неперервної професійної освіти фахівців...
- » Інформаційна та комунікативна компетенції у професійних стандартах митників
- » Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального...
- » Застосування методу Case - Study в програмах здоров’яспрямовуючої діяльності...
- » Використання „кейс”-методу як засобу для формування дидактичних комплексів у...
- » Дидактичні засади щодо використання Case Studies технології у профтех освіті
- » Экологизация мышления как етап формирования экологической компетентности...
- » Психологічне забезпечення розвитку конкурентноздатності управлінського персоналу...
- » Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку
- » Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр.
- » Використання проектної технології у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників...
- » Проектна культура в структурі професійної підготовки майбутніх дизайнерів-графіків
- » Методичні особливості забезпечення професійної спрямованості загальноосвітньої...
- » Дидактичні засади використання технології диференційованого навчання у професійній...
- » До проблеми формування психіки українського народу
- » Формирование социальной инициативности подростков в детском общественном объединении
- » Дослідницька поведінка підлітка в комп'ютерних інформаційних мережах
- » Детские общественные объединения как субъекты социального воспитания
- » Теоретичний аналіз поняття первинного професійного досвіду учнів
- » Сучасні підходи до розуміння феномену самовираження особистості
- » Социально-воспитательная среда как фактор социально-педагогического обеспечения прав детей