Використання „кейс”-методу як засобу для формування дидактичних комплексів у професійно-технічній освіті
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106843/
|
|
Title |
Використання „кейс”-методу як засобу для формування дидактичних комплексів у професійно-технічній освіті
. Using a "case" method as a means for forming didactics complexes in teaching vocational education |
|
Creator |
Слатвінська, О.А.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
Характерною особливістю „кейс”- методу є створення проблемної ситуації з реального життя. Формування і використання дидактичних комплексів, які відповідають основним освітньо-виховним завданням діяльності ПТНЗ України, є перспективними засобами удосконалення фахової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.
A characteristic feature of the "case" - method is to create a problem situation from real life. Formation and use of didactics complexes are promising means of improving the professional training of skilled workers. |
|
Publisher |
ТОВ фірма «Планер»
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106843/1/%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F2012%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%20%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%83%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%20%D0%B4%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB.pdf
- Слатвінська, О.А. (2012) . Using a "case" method as a means for forming didactics complexes in teaching vocational education Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (33). pp. 158-165. |
|