Електронна бібліотека НАПН України
- » Проблема професійної підготовки кваліфікованих робітників на сторінках...
- » Національний репозитарій академічних текстів для допомоги аспірантам і молодим вченим
- » Он-лайн енциклопедії в умовах війни: українські освітяни та учні в умовах «нової...
- » Он-лайн енциклопедія як елемент відкритої науки (досвід Віденського університету)
- » Методи дослідження індивідуальних особливостей молодших школярів
- » Форми індивідуалізації навчання у початковій школі
- » Навчальні втрати учнів в умовах війни: сутність, діагностика та шляхи подолання
- » «Українська електронна енциклопедія освіти» як цифрових ресурс для збереження надбань...
- » «Математика навколо нас» - інноваційна технологія розвитку і навчання дітей
- » Інноваційна технологія розвитку і навчання дошкільників «Математика навколо нас»
- » Гнучкість конструювання майбутнього як ресурс життєстійкості особистості в умовах війни
- » Штучний інтелект у діяльності педагога професійної освіти: електронний навчальний курс
- » Профілактика порушень особистісного розвитку неповнолітніх у складних життєвих обставинах
- » Розділ 1. Теоретичні основи формування логіко-математичної компетентності дітей 4-го...
- » Психологічне підґрунтя профілактики та корекції відхилень у психічно травмованої...
- » Особливості психодіагностики дітей раннього віку
- » Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності : практичний посібник
- » The essence, properties and methods of determining the construct "organizational and...
- » Індивідуальна освітня програма як засіб коригування рівня сформованості ключових...
- » On the Way to Hybrid Intelligence: Influence of the Human-System Interaction Rate on...
- » Зміст та організація роботи з альбомом розвивальних завдань для дітей 5-го року життя...
- » Software and functional aspects of creation and support of ukrainian online...
- » Вступ. Шановні матусі й татусі, бабусі й дідусі, гувернери! Шановні вихователі!
- » ІКТ в освіті: використання віртуальних лабораторій
- » Технологія віртуальної реальності в освіті