Індивідуальна освітня програма як засіб коригування рівня сформованості ключових компетентностей молодших школярів в умовах змішаного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/737154/
https://sites.google.com/view/conferencedidactica2021 |
|
Title |
Індивідуальна освітня програма як засіб коригування рівня сформованості ключових компетентностей молодших школярів в умовах змішаного навчання
Individual educational program as a means of adjusting the level of formation of key competencies of junior high school students in conditions of mixed education |
|
Creator |
Шелестова, Л.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Індивідуальна освітня програма є ефективним засобом коригування рівня сформованості ключових компетентностей молодших школярів в умовах змішаного навчання. В ході реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнем може здійснюватися уточнення та корекція обраного шляху.
An individual educational program is an effective means of adjusting the level of formation of key competencies of junior high school students in conditions of mixed education. During the implementation of the individual educational trajectory, the student can clarify and correct the chosen path. |
|
Publisher |
Видавництво Людмила
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/737154/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%94%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%202022_removed.pdf
- Шелестова, Л.В. (orcid.org/0000-0002-6057-807X <http://orcid.org/0000-0002-6057-807X>) (2023) Individual educational program as a means of adjusting the level of formation of key competencies of junior high school students in conditions of mixed education Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22-23 листопада 2022 р. pp. 44-49. |
|