- » Трансформація виховного ідеалу в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). Київський,...
- » Формування світосприймання дитини в умовах сімї
- » Сприймання в умовах інформаційного простору
- » Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці
- » Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії
- » Творчість: стратегії та тенденції мисленнєвої діяльності
- » Громадсько-активна школа – одна з ефективних моделей навчального закладу
- » Чи є українське суспільство соціальним інтелектуалом?
- » Cучасні підходи до розробки та впровадження навчальних курсів з питань демократичного...
- » Електронний покажчик з науково-дослідницької діяльності
- » Соціальні середовища рефлексії різних модальностей
- » Особливості імпліцитної та експліцитної соціальної самоповаги
- » Рефлексивна ємність середовища спілкування як метакогнітивний чинник імпліцитної...
- » Принципи інтерпретації Імпліцитно-асоціативного тесту регіональної роз’єднаності України
- » Сприймання візуальної інформації в мережі Інтернет
- » Внесок українських діячів культури та освіти другої половини ХІХ – початку ХХ ст. у...
- » Психологічна правда про індивідуалізм і колективізм
- » Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних...
- » На зламі епох: українські психологи і впровадження особистісно орієнтованої парадигми...
- » Використання системи EPrints у науковій діяльності в галузі педагогічних наук:...
- » Педагогические технологии в системе современного школьного литературного образования...
- » Актуальність дослідження проблеми впровадження комп’ютерно орієнтованої підтримки...
- » Дослідницькі компетентності бакалаврів з комп’ютерної інженерії у навчанні фізики
- » Основи визначення ефективності використання електронних освітніх ресурсів і планшетів у...
- » Можливості використання OR-кодів у навчанні фізики