Можливості використання OR-кодів у навчанні фізики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705438/
|
|
Title |
Можливості використання OR-кодів у навчанні фізики
Еhe possibility of use of QR-codes in teaching physics |
|
Creator |
Бузько, В.Л.
Єчкало, Ю.В. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education 378 Higher education. Universities. Academic study 53 Physics |
|
Description |
У статті розглянуто можливості використання QR-кодів у навчанні фізики. Зазначено, що технології створення та розпізнавання QR-кодів можна віднести до елементів мобільного інформаційно-освітнього середовища. На основі узагальнення існуючих досліджень обговорюються переваги та недоліки використання QR-кодів, а також сфери застосування кодів у навчальному процесі. Наведено приклади використання QR-кодів у навчанні фізики (проведення фізичних квестів та веб-квестів; проведення ігор, вікторин, опитувань; створення віртуальної виставки; створення додатків до навчальних об’єктів; створення й дослідження комп’ютерних моделей фізичних явищ і процесів; організація самоперевірки). Встановлено, що мобільне навчання є доступним для учнів (студентів), а елементи мобільного інформаційно-освітнього середовища (зокрема, технології створення та розпізнавання QR-кодів) мають достатній потенціал у навчанні фізики.
In the article discusses the possibility of using of QR-codes in teaching physics. It is noted that the technology of recognition of QR-codes can be attributed to elements of mobile information and education environment. On the basis of summarizing existing research discusses the advantages and disadvantages of using QR-codes, and the application of codes in the learning process. Examples of the use of QR-codes in teaching physics (of physical quests and web quests, of games, quizzes, polls, creating a virtual exhibition, creating applications to educational facilities, the creation and study of computer models of physical phenomena and processes, organization Self-Test) are described. Found that the mobile learning available to pu-pils (students), and elements of the mobile information-educational environment (including technology development and recognition of QR-codes) have sufficient capacity in teaching physics. |
|
Publisher |
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705438/1/St_Buzko_Echkalo.pdf
- Бузько, В.Л. and Єчкало, Ю.В. (2016) Еhe possibility of use of QR-codes in teaching physics Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 1 (10). pp. 112-118. ISSN 2519-254X |
|