Громадсько-активна школа – одна з ефективних моделей навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705504/
|
|
Title |
Громадсько-активна школа – одна з ефективних моделей навчального закладу
Общественно-активная школа – одна из эффективных моделей ученого заведения Community schools - one of the most effective models of educational institution |
|
Creator |
Попович, Л.М.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
у статті розкрито проблеми громадсько-активної школи (ГАШ) як ефективної моделі навчального закладу, деякі аспекти управління ГАШ в Київській області, вплив діяльності громадсько-активної школи на розвиток громади, ефективними формами підвищення управлінської компетентності керівників ГАШ – творчі групи, тренінги, дискусії.
в статье раскрыто проблемы общественно-активной школы (ОАШ) как эффективной модели учебного заведения, некоторые аспекты управления ОАШ в Киевской области, влияние деятельности общественно-активной школы на развитие общины, эффективными формами повышения управленческой компетентности руководителей ОАШ - творческие группы, тренинги, дискуссии. The paper reveals the problems of public-active school (PAS) as an effective model for education institutions, some aspects of the management of PAS in Kiev reqion, the impact of the activities of community schools in community development , effective forms of improvinq the manaqerial competence of the PAS staff – creative groups, training, discussion. |
|
Publisher |
ФОП Цьома С.П.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705504/1/Popovich_tezykonf._1.pdf
- Попович, Л.М. (2016) Community schools - one of the most effective models of educational institution In: Освітні інновації:філософія, психологія, педагогіка: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції ФОП Цьома С.П., м. Суми, Україна, pp. 210-213. ISBN 978-617-7487-08-0 |
|