- » DIGITAL EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN TRAINING OF FUTURE HIGHER SCHOOL TEACHERS UNDER...
- » THE CURRENT STATE AND PROSPECTS OF THE USE OF DISTANCE LEARNING INSTRUMENTS DURING...
- » Особливості навчально-методичного забезпечення формування знань про дієслово в молодших...
- » SELECTING A MATHEMATICAL MODEL FOR ANALYSIS OF TEST ITEMS OF THE TYPE "EMBEDDED...
- » COMPARATIVE ANALYSIS OF POSSIBILITIES OF USING THE TOOLKIT OF WEBINAR-BASED PLATFORMS...
- » Психологічна служба
- » Сучасний досвід впровадження освіти для демократичного громадянства та освіти в галузі...
- » Науково-методичні підходи до організації і змісту роботи практичного психолога у...
- » Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 (10) класів спеціальних...
- » Стан і перспективи програмотворення: дидактико-методичні аспекти
- » Варіативний компонент змісту освіти у старшій школі в умовах сільського району
- » Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу «Вільна...
- » USE OF THE AUGMENTED REALITY APPLICATION BLIPPAR IN THE PROCESS OF COMBINED EDUCATION...
- » Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників
- » Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв’язування учнями...
- » Види учнівських проектів на уроках хімії
- » Підготовка фахівців до роботи в інклюзивному дошкільному освітньому закладі
- » Критерії оцінювання наукових періодичних видань для включення до провідних міжнародних...
- » Поняття організаційно-педагогічної моделі впровадження електронних відкритих журнальних...
- » Критерії оцінювання журналів для включення у реферативну базу даних Directory of Open...
- » Критерії та показники оцінювання ІКТ-компетентності наукових працівників щодо...
- » Вільний доступ до наукової інформації за допомогою відкритого наукового архіву arXiv.org
- » Бібліографічні менеджери у роботі з електронною бібліотекою Національної академії...
- » Інституційне лідерство університетів в контексті міжнародних рейтингів
- » Використання цифрових відкритих систем для розбудови іміджу аспірантів і докторантів