- » Розвиток Ceratophyllum Demersum L. В умовах забруднення ксенобіотиками водних угідь...
- » Веб-квест технології з використанням веб-орієнтованих засобів перекладу текстів
- » Аналіз наукових досліджень щодо використання мультимедійних електронних освітніх...
- » Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підвищення кваліфікації...
- » Можливості удосконалення підготовки майбутніх учителів хімії до проведення позакласної...
- » Age features of gender difference of the empathy determination of assertiveness in...
- » Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина...
- » Роль сучасних технологій навчання математики у початковій школі у підготовці майбутніх...
- » Українські педагоги про національно-патріотичне виховання: зб. матеріалів Всеукр....
- » Розвиток методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі...
- » VIRTUAL TEACHING AND LEARNING ENVIRONMENT IN SHAPING STRATEGIES FOR PROFESSIONAL...
- » THE USE OF "TELL ME MORE" IN THE FORMING PROCESS OF STUDENTS’ HUMANITARIAN COMPETENCY
- » OPTIMISATION OF SELECTION OF ELECTRONIC LEARNING RESOURCES ACCORDING TO STUDENT GROUP...
- » DEVELOPMENT MODEL OF THE TEACHERS’ COMPETENCY CONCERNING THE QUALITY ASSESSMENT OF...
- » USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES FOR PROVIDING ACCESSIBILITY AND...
- » МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ЕКОЛОГІЇ МЕТОДАМ І ЗАСОБАМ ЕКОЛОГІЧНОГО...
- » CRITERIA FOR ASSESSING FUTURE GEOLOGISTS PREPARATION TO USE GEOINFORMATION SYSTEMS
- » Просвітницькі ідеї М.П. Куліша
- » Освітні погляди П. Куліша (1860-1900 рр.)
- » USE OF MOBILE APPLICATIONS FOR DEVELOPING DESIGN-PRODUCTS IN TRAINING OF FUTURE EXPERTS...
- » GRAPHIC INTERFACE AS A DIDACTIC COMPONENT OF THE ELECTRONIC TEXTBOOK
- » CONTENT AND STRUCTURE OF THE COURSE “INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN...
- » EFFECTIVENESS OF E-LEARNING RESOURCES IN PHYSICAL CHEMISTRY TEACHING
- » PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS TO PEDAGOGICAL INTERACTION WITH PARENTS...
- » USING R IN THE RESEARCH BY FUTURE PHILOLOGISTS