- » ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТА ДЛЯ СУПРОВОДУ...
- » ОРГАНИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ КОМПЬЮТЕРНОЙ...
- » ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМУ ЕЙЛЕРА-КРОМЕРА ДЛЯ АНАЛІЗУ ФІЗИЧНИХ ПРОЦЕСІВ
- » ПОСТРОЕНИЕ ИКТ ИНФРАСТРУКТУРЫ ВУЗА: ПРОБЛЕМЫ И ПУТИ РЕШЕНИЯ
- » ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОРИГИНАЛЬНОЙ КОМПЬЮТЕРНОЙ ПРОГРАММЫ СКРИНИНГА СИНДРОМА СТАРЧЕСКОЙ АСТЕНИИ...
- » СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ...
- » ВІДКРИТА ОСВІТА У КАТЕГОРІАЛЬНОМУ ПОЛІ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ УЧЕНИХ
- » ЕЛЕКТРОННІ ФАХОВІ ВИДАННЯ З ПЕДАГОГІКИ В СИСТЕМІ НАУКОВОЇ ПЕРІОДИКИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ
- » ПРОЕКТУВАННЯ МОДЕЛІ ТИПОВОГО САЙТУ НАУКОВОЇ УСТАНОВИ
- » ОСОБЛИВОСТІ ОНТОЛОГІЇ ЯК ЗАСОБУ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ, ЗДІБНИХ...
- » ТИПІЗАЦІЯ І КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗАДАЧ ПЛАНІМЕТРІЇ: МЕТОД КІЛ
- » ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ...
- » ВИКОРИСТАННЯ ЗАКОНУ БРЕДФОРДА ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КІЛЬКОСТІ ЗАСВОЄНИХ НА ЗАНЯТТІ НАВЧАЛЬНИХ...
- » МЕТОДИКА ПОШУКУ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ДЛЯ ДЕМОНСТРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ПІД ЧАС...
- » ПРОБЛЕМА ПІДТРИМКИ ВЕРСІЙ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ MOODLE В МЕДИЧНОМУ ВНЗ
- » ICT SKILLS ENHANCEMENT TRAINING IN TEACHER EDUCATION: THE CASE IN CENTRAL VISAYAS,...
- » РОЗВИТОК КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ...
- » INFORMATION RESOURCE MANAGEMENT MODEL OF SCIENTIFIC INSTITUTION DIGITAL LIBRARY
- » APPLICATION OF GIT-BRANCHING FOR THE ORGANIZATION OF TEAMWORK ON IT PROJECTS
- » МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ К ИНФОРМАЦИОННОМУ РЕСУРСУ ЗАВЕДЕНИЙ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО...
- » METHODICAL CONDITIONS FOR IMPLEMENTATION OF VALUE- ACTIVITY APPROACH IN NEW HISTORY...
- » Культура кібербезпеки як складник цифрової компетентності
- » THE USING OF MULTIMEDIA PRESENTATIONS ON THE LESSONS OF RELIGION EDUCATION AND ETHIC
- » THE DATABASE OF THE AUTHORITATIVE FILE „SUBJECT HEADINGS” IS AN IMPORTANT COMPONENT OF...
- » Ключові моменти розвитку школи майбутнього