Record Details

СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title СУБ’ЄКТНО-ІНТЕРАКТИВНИЙ, КОГНІТИВНИЙ ТА КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ГУМАНІТАРІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЛІСУБ’ЄКТНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
SUBJECTIVE AND INTERACTIVE, COGNITIVE AND COMPETENCE-ACTIVE COMPONENTS OF READINESS OF FUTURE HUMANITARIAN TEACHERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY IN POLYSUBJECTIVE LEARNING ENVIRONMENT
СУБЪЕКТНО-ИНТЕРАКТИВНЫЙ, КОГНИТИВНЫЙ И КОМПЕТЕНТНОСТНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ-ГУМАНИТАРИЯ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ПОЛИСУБЪЕКТНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЕ
 
Creator Spivakovska, Yevheniia O.
 
Subject polysubjective learning environment
subjective and interactive component
cognitive component
competence-active component
readiness for professional activity
humanitarian teacher
полисубъектная учебная среда
субъектно-интерактивный компонент
когнитивный компонент
компетентно-деятельностный компонент
готовность к профессиональной деятельности
учитель-гуманитарий
полісуб’єктне навчальне середовище
суб’єктно-інтерактивний компонент
когнітивний компонент
компетентнісно-діяльнісний компонент
готовність до професійної діяльності
вчитель-гуманітарій
 
Description Доведено необхідність формування готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі. Проаналізовано структуру зазначеної готовності. Обгрунтовано та схарактеризовано суб’єктно-інтерактивну, когнітивну, компетентнісно-діяльнісну складові як компоненти готовності майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі.
The necessity of readiness training of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment has been proved. The structure of the specified readiness has been analyzed. The subject and interactive, cognitive, competence-active components as the components of readiness of future humanitarian teachers for professional activity in polysubjective learning environment have been justified and characterized.
Доказана необходимость формирования готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде. Проанализирована структура указанной готовности. Обосновано и охарактеризовано субъектно-интерактивную, когнитивную, компетентно-деятельностную составляющие как компоненты готовности будущего учителя-гуманитария к профессиональной деятельности в полисубъектной учебной среде.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-02-24
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989
10.33407/itlt.v39i1.989
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39 No 1 (2014); 90-98
Информационные технологии и средства обучения; Том 39 № 1 (2014); 90-98
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 39 № 1 (2014); 90-98
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 39 ##issue.no## 1 (2014); 90-98
2076-8184
10.33407/itlt.v39i1
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/989/744