Record Details

ТИПІЗАЦІЯ І КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗАДАЧ ПЛАНІМЕТРІЇ: МЕТОД КІЛ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ТИПІЗАЦІЯ І КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗАДАЧ ПЛАНІМЕТРІЇ: МЕТОД КІЛ
CLASSIFICATION AND COMPUTER SIMULATION OF CONSTRUCTIVE PROBLEM IN THE PLANE GEOMETRY: METHOD OF CIRCLES
ТИПИЗАЦИЯ И КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КОНСТРУКТИВНЫХ ЗАДАЧ ПЛАНИМЕТРИИ: МЕТОД ОКРУЖНОСТЕЙ
 
Creator Lenchuk, Ivan H.
Franovskyi, Anatolyii Ts.
 
Subject method of circles
construction
constructive plane geometry
conjugation analysis
proactive approach
modeling
educational software
typing
метод окружностей
построение
конструктивная планиметрия
сопряжения
анализ
деятельный подход
моделирование
педагогические программные средства
типизация
метод кіл
побудова
конструктивна планіметрія
спряження
аналіз
діяльнісний підхід
моделювання
педагогічні програмні засоби
типізація
 
Description Презентована стаття стосується задач на побудову у планіметрії. Розкрито проблему становлення, в тих хто вчиться стереотипів, ефективного, економного в часі візуального представлення на екранах сучасних комп’ютерів алгоритмів їх розв’язання. Використано універсальний авторський прийом фрагментарної типізації задач на метод кіл. Вирізнено стержневі задачі типу з наступним його наповненням складовими. Раніше розроблені педагогічні програмні засоби (частково, GeoGebra) гарантують оптимальну реалізацію ходу побудов. Їх динамічні характеристики і конструктивні можливості – якісне наочно-образне проведення етапів «доведення» і «дослідження».
Presented article concerns construction problems in plane geometry. Solved the problem of the formation of students' stereotypes efficient, economical in time visual representation of algorithms for solving problems on the modern computer screens. Used universal author’s method of fragmented typing tasks on the method of circles. Allocated rod-type problem with its subsequent filling with ingredients. Previously developed educational software (partially, GeoGebra) ensure optimal realization of the construction. Their dynamic characteristics and constructive capabilities - quality visual- shaped stages of "evidence" and "research".
Представленная статья касается задач на построение в планиметрии. Раскрыто проблему становления у учащихся стереотипов эффективного, экономного во времени визуального представления на экранах современных компьютеров алгоритмов решения задач. Использован универсальный авторский прием фрагментарной типизации задач на метод окружностей. Выделены стержневые задачи типа с последующим его наполнением составляющими. Ранее разработанные педагогические программные средства (частично, GeoGebra) гарантируют оптимальную реализацию хода построений. Их динамические характеристики и конструктивные возможности – качественное наглядно-образное проведения этапов «доказательство» и « исследование».
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-02-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/974
10.33407/itlt.v39i1.974
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 39 No 1 (2014); 125-140
Информационные технологии и средства обучения; Том 39 № 1 (2014); 125-140
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 39 № 1 (2014); 125-140
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 39 ##issue.no## 1 (2014); 125-140
2076-8184
10.33407/itlt.v39i1
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/974/728