ТИПІЗАЦІЯ І КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗАДАЧ ПЛАНІМЕТРІЇ: МЕТОД КІЛ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ТИПІЗАЦІЯ І КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ ЗАДАЧ ПЛАНІМЕТРІЇ: МЕТОД КІЛ
CLASSIFICATION AND COMPUTER SIMULATION OF CONSTRUCTIVE PROBLEM IN THE PLANE GEOMETRY: METHOD OF CIRCLES ТИПИЗАЦИЯ И КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КОНСТРУКТИВНЫХ ЗАДАЧ ПЛАНИМЕТРИИ: МЕТОД ОКРУЖНОСТЕЙ |
|
Creator |
Lenchuk, Ivan H.
Franovskyi, Anatolyii Ts. |
|
Subject |
method of circles
construction constructive plane geometry conjugation analysis proactive approach modeling educational software typing метод окружностей построение конструктивная планиметрия сопряжения анализ деятельный подход моделирование педагогические программные средства типизация метод кіл побудова конструктивна планіметрія спряження аналіз діяльнісний підхід моделювання педагогічні програмні засоби типізація |
|
Description |
Презентована стаття стосується задач на побудову у планіметрії. Розкрито проблему становлення, в тих хто вчиться стереотипів, ефективного, економного в часі візуального представлення на екранах сучасних комп’ютерів алгоритмів їх розв’язання. Використано універсальний авторський прийом фрагментарної типізації задач на метод кіл. Вирізнено стержневі задачі типу з наступним його наповненням складовими. Раніше розроблені педагогічні програмні засоби (частково, GeoGebra) гарантують оптимальну реалізацію ходу побудов. Їх динамічні характеристики і конструктивні можливості – якісне наочно-образне проведення етапів «доведення» і «дослідження».
Presented article concerns construction problems in plane geometry. Solved the problem of the formation of students' stereotypes efficient, economical in time visual representation of algorithms for solving problems on the modern computer screens. Used universal author’s method of fragmented typing tasks on the method of circles. Allocated rod-type problem with its subsequent filling with ingredients. Previously developed educational software (partially, GeoGebra) ensure optimal realization of the construction. Their dynamic characteristics and constructive capabilities - quality visual- shaped stages of "evidence" and "research". Представленная статья касается задач на построение в планиметрии. Раскрыто проблему становления у учащихся стереотипов эффективного, экономного во времени визуального представления на экранах современных компьютеров алгоритмов решения задач. Использован универсальный авторский прием фрагментарной типизации задач на метод окружностей. Выделены стержневые задачи типа с последующим его наполнением составляющими. Ранее разработанные педагогические программные средства (частично, GeoGebra) гарантируют оптимальную реализацию хода построений. Их динамические характеристики и конструктивные возможности – качественное наглядно-образное проведения этапов «доказательство» и « исследование». |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-02-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/974
10.33407/itlt.v39i1.974 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 39 No 1 (2014); 125-140
Информационные технологии и средства обучения; Том 39 № 1 (2014); 125-140 Інформаційні технології і засоби навчання; Том 39 № 1 (2014); 125-140 Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 39 ##issue.no## 1 (2014); 125-140 2076-8184 10.33407/itlt.v39i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/974/728
|
|