- » Ідентичність як предмет психологічного аналізу
- » Роль підручника у формуванні ключевих компетентностей засобами проектних технологій
- » Оцінювання мотиваційного, змістового і процесуального компонентів підручника засобами...
- » Тенденції та проблеми виховання дітей у молодій сім’ї
- » Дидактичні засади формування вимог до електронних засобів навчання фізики
- » Застосування е-ресурсу «Експеримент у навчальному закладі» для підвищення інформаційної...
- » Класифікація програмних засобів навчального призначення
- » Системи та засоби моделювання знання у єдиному інформаційно-освітньому просторі
- » Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в...
- » Методи організації середовища дистанційного навчання у ЗНЗ : Аналітична записка
- » Методика використання мобільних математичних середовищ у процесі навчання вищої...
- » Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів...
- » Методика використання технологій віртуального класу вчителем в організації...
- » Теоретико-методичні засади проектування комп’ютерно орієнтованої системи педагогічної...
- » Дистанційна освіта Ірландії в квалітативному аспекті
- » Інформаційна система «Планування наукових досліджень в НАПН України»
- » Перспективи розвитку інформатизації освітнього простору шкільної освіти зарубіжжя...
- » Стратегічні орієнтири розвитку інформаційних освітніх мереж ЮНЕСКО та ЮНІСЕФ в...
- » Формування навчальних компетентностей учнів із використанням засобів...
- » Проблеми оцінювання якості програмних засобів навчального призначення
- » Середовище проведення освітніх вебінарів «WIP education»
- » Застосування електронного ресурсу “Експеримент у навчальному закладі” у...
- » Проблеми мотивації в післядипломній освіті в умовах очно-дистанційного навчання:...
- » Тестпортал - незалежний дослідницький майданчик в освіті
- » Модель формування мотивації професійного розвитку керівників загальноосвітніх...