Електронна бібліотека НАПН України
- » Morphofunctional status of instructors of higher educational institutions during their...
- » Affective-cognitive indicator of emotional intelligence formedness in high schoolers...
- » Науково-методичний супровід учителів української мови і літератури ліцею як педагогічна...
- » Особливості формування ринку праці кваліфікованих робітничих кадрів України за умов...
- » Запитання у підручнику «Досліджуємо історію і суспільство» як інструмент розвитку...
- » Особливості інтеграції історії України і всесвітньої історії у модельних програмах і...
- » Правові засади забезпечення якості вищої освіти в Україні: аналіз відповідності до...
- » Вплив кваліфікації робітників на рівень оплати праці та зайнятості в умовах військового...
- » Форми організації творчої діяльності учнів у процесі реалізації змісту технологічної...
- » Потенціал музейної педагогіки в контексті діагностики та компенсації освітніх втрат
- » STEM-проєкт "Проєктування і діяльність музею"
- » Розкриття на уроках фізики ролі техніки і технологій засобами експозицій технічних музеїв
- » Формування фізичних понять на основі їх пропедевтики у природознавчих курсах 5-6-х класів
- » Реалізація STEAM у навчанні природознавчих курсів в 5-6-х класах
- » Реалізація вимог нового освітнього стандарту в модельній навчальній програмі базового...
- » Компетентнісний потенціал підручників фізики для 10 класу (рівень стандарту)
- » Вимірювання освітніх втрат засобами цифрових технологій
- » Формування предметної компетентності учнів ліцеїв шляхом розв'язування фізичних задач
- » Запобігання освітніх втрат з природничих наук у здобувачів загальної середньої освіти
- » Цифрова лабораторія як засіб розвитку методичної компетентності майбутніх викладачів...
- » Використання елементів громадянської науки у процесі дистанційного навчання астрономії...
- » Вдосконалення методики навчання фізики в ліцеї на основі фізичного експерименту
- » Проєкт програми "Фізика і техніка" для 7-9 класів закладів загальної середньої освіти
- » Особливості програми "Природничі науки" для 7-9 класів закладів загальної середньої освіти
- » Способи імплементації техніко-технологічних знань у зміст шкільного курсу фізики