Record Details

Вимірювання освітніх втрат засобами цифрових технологій

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738417/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
10.32405/978-966-644-753-4-2023-378
 
Title Вимірювання освітніх втрат засобами цифрових технологій
Measuring learning losses by means of digital technologies
 
Creator Шпарик, Оксана Михайлівна
Глушко, Оксана Зіновіївна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description У роботі визначено, що під поняттям «навчальні втрати» розуміють зниження рівня знань або навичок в учнівської молоді, пов’язане з прогалинами або перервами у формальній освіті.
Проаналізовано ефективні підходи до вимірювання втрат у навчанні за допомогою технологій у зарубіжних країнах, серед яких: комп’ютерно-адаптивне тестування, порівняльне оцінювання з технічною підтримкою, стандартизоване оцінювання тощо. Зазначено, що для вимірювання освітніх втрат учнів часто використовуються цифрові платформи.
Зроблено висновок, що використовуючи сучасні засоби цифрових технологій для оцінювання, вчителі мають можливість адаптувати традиційне оцінювання, зробивши його ефективним для кожного учня.
The paper defines the concept of “learning loss” as a decrease in the level of knowledge or skills of students due to gaps or interruptions in formal education.
The author analyzes effective approaches to measuring learning losses with the help of technology in foreign countries, including: computer-adaptive testing, comparative assessment with technical support, standardized assessment, etc. It is noted that digital platforms are often used to measure the educational losses of students.
It is concluded that by using modern digital assessment tools, teachers have the opportunity to adapt traditional assessment, making it effective for each student.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738417/1/PSP_tezy_2023-1-126-128.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950 <http://orcid.org/0000-0001-7507-4950>) and Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910 <http://orcid.org/0000-0003-0101-9910>) (2023) Measuring learning losses by means of digital technologies In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 125-127. ISBN 978-966-644-753-4
10.32405/978-966-644-753-4-2023-378
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32405/978-966-644-753-4-2023-378