Форми організації творчої діяльності учнів у процесі реалізації змісту технологічної освіти в гімназії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/738408/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/ |
|
Title |
Форми організації творчої діяльності учнів у процесі реалізації змісту технологічної освіти в гімназії
Forms of organizing the creative activity of students in the process of implementing the content of technological education in the gymnasium |
|
Creator |
Тарара, Анатолій Михайлович
Рудешко, Євгенія Василівна |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В роботі наголошено на важливість використання вчителями різноманітних форм організації творчої діяльності учнів у процесі навчання технологій. При цьому, традиційні форми організації (індивідуальні, групові та масові) слід поєднувати із новітніми, інноваційними: співпраця, співтворчість, ігрові форми навчання. Обґрунтовано, що особливого значення набувають урочні заняття з технологій, які проходять у формі ділової рольової гри з вільним вибором учнями в ній своєї ролі: проєктувальника, конструктора, раціоналізатора, технолога. Наголошено, що використання вчителем різноманітних форм організації творчої діяльності учнів сприяє ефективному формуванню в них ключових і предметної компетентностей та наскрізних умінь.
The work emphasizes the importance of teachers' use of various forms of organization of students' creative activity in the process of teaching technology. At the same time, traditional forms of organization (individual, group and mass) should be combined with the latest, innovative ones: cooperation, co-creation, game forms of learning. It has been substantiated that special importance is acquired by technology lessons, which take place in the form of a business role-playing game with students freely choosing their role in it: designer, constructor, rationalizer, technologist. It has been emphasized that the teacher's use of various forms of organization of students' creative activity contributes to the effective formation of key and subject-related competencies and cross-cutting skills in them. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2023
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/738408/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%98%20%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87%20%D0%A2%D0%92%D0%9E%D0%A0%D0%A7%D0%9E%D0%87%20%D0%94%D0%86%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92%20%D0%A3%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A6%D0%95%D0%A1%D0%86%20%D0%A0%D0%95%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87%20%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%A3%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%20%D0%92%20%D0%93%D0%86%D0%9C%D0%9D%D0%90%D0%97%D0%86%D0%87.pdf
- Тарара, Анатолій Михайлович (orcid.org/0000-0001-7517-0651 <http://orcid.org/0000-0001-7517-0651>) and Рудешко, Євгенія Василівна (orcid.org/0000-0002-3295-3207 <http://orcid.org/0000-0002-3295-3207>) (2023) Forms of organizing the creative activity of students in the process of implementing the content of technological education in the gymnasium In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 74-76. ISBN 978-966-644-753-4 |
|