Електронна бібліотека НАПН України
- » Основні ідеї формування змісту навчального зошита з математики як видання нового покоління
- » Коди життєстійкості. Психологічна робота з освітянами під час війни
- » Освітні втрати в Україні: причини, наслідки та механізми їх подолання
- » Виклики світу VUCA та використання засобів арттерапії для їх подолання
- » Теоретичні аспекти реалізації прикладної спрямованості природничої освіти в шкільних...
- » Історичні джерела в шкільному підручнику історії: критерії відбору та прийоми роботи
- » Застосування технологій декоративно-ужиткового мистецтва в новій українській школі як...
- » Реалізація людиноцентричного та аксіологічного підходів у змісті навчального предмета...
- » Дослідження сучасних трендів функціонування бізнес-організацій в контекстах викликів...
- » Компетентнісно орієнтовані завдання в підручнику «Основи правознавства» (9 клас)
- » Права людини: дискримінація / принцип недискримінації
- » Коло підліткового читання (зарубіжна література)
- » Використання цифрових засобів учителями іноземних мов у період війни: результати...
- » Технології персоналізованого навчання для розвитку мовленнєвої компетентності студентів
- » Особливості емоційних стилів у осіб з травматичним досвідом
- » Інтегрований галузевий інформаційний ресурс: методологія дослідження, практика формування
- » Електронні ресурси бібліотечного комплексу Державної науково-педагогічної бібліотеки...
- » Електронна бібліотека як сучасна форма реалізації доступу до електронних документів
- » Використання технологій віртуальної реальності в освіті (аналітичний огляд)
- » Роль та особливості методичних посібників з інформатики в гімназії
- » Реалізація STEM підходу в освітньому середовищі інтерактивного музею науки: Mетодичні...
- » Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору: навчально-методичний...
- » Подолання як відблиск щастя в умовах війни
- » Казкотерапія для стареньких: підтримка і розвиток особистості довгожителя під час війни
- » Інтегроване навчання в шкільній освіті: тенденції впровадження