Record Details

Теоретичні аспекти реалізації прикладної спрямованості природничої освіти в шкільних підручниках фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/738374/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
 
Title Теоретичні аспекти реалізації прикладної спрямованості природничої освіти в шкільних підручниках фізики
Theoretical aspects of implementation of the applied focus of science education in school physics textbooks
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Прикладна спрямованість шкільної природничої освіти полягає у спрямуванні змісту, методів, засобів і форм навчання на застосування законів природи в промисловості, сільському господарстві й техніці. Результати експериментальних досліджень свідчать, що одним із шляхів реалізації прикладної спрямованості є побудова шкільних підручників нового покоління. Сучасний підручник фізики із носія змісту навчання, який відображає основи природничої науки на відповідному освітньо-віковому рівні, перетворюється на ефективний інструмент розвитку особистості, формування предметної й ключових компетентностей. На різних етапах підручникотворення автори керувалися принципом прикладної спрямованості навчання під час визначення змісту та розроблення методики вивчення шкільного курсу фізики.
The applied orientation of school science education consists in directing the content, methods, means and forms of learning to the application of the laws of nature in industry, agriculture and technology. The results of experimental studies show that one of the ways to implement applied orientation is the construction of new generation school textbooks. A modern physics textbook from a medium of learning content, which reflects the basics of natural science at the appropriate educational and age level, turns into an effective tool for personality development, the formation of subject and key competencies. At various stages of textbook creation, the authors were guided by the principle of applied orientation of education when determining the content and developing the methodology for studying the school physics course.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2023
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/738374/1/PSP_tezy_2023-1%20%281%29.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2023) Theoretical aspects of implementation of the applied focus of science education in school physics textbooks In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 241-244. ISBN 978-966-644-753-4