Record Details

Використання технологій віртуальної реальності в освіті (аналітичний огляд)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/737283/
http://dnpb.gov.ua/ua/?ourpublications=31498
 
Title Використання технологій віртуальної реальності в освіті (аналітичний огляд)
Использование технологий виртуальной реальности в образовании (аналитический обзор)
The use of virtual reality technologies in education (analytical review)
 
Creator Вараксіна, Наталія Володимирівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Важливою тенденцією умовах сьогодення (військова агресія Росії, пандемія COVID19) є використання інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному освітньому процесі, зокрема технологій віртуальній реальності. Значну увагу використанню технологій віртуальної реальності в освіті України приділяють науковці НАПН України. У їх працях відображено накопичений вітчизняний і зарубіжний досвід роботи із технологіями віртуальної реальності, впровадження платформ віртуальної реальності у дистанційному навчанні.
У своїх дослідженнях науковці зазначають, що технології віртуальної реальності, як ефективний інструмент навчального процесу, мають величезний потенціал для вирішення завдань освітнього процесу; перспективою подальших досліджень є масове впровадження в освітній процес сучасних закладах освіти технологій віртуальної реальності, а також розроблення методичних та дидактичних матеріалів для ефективного їх використання.
Науковці і практики закладів освіти значну увагу приділяють одному із перспективних напрямів застосування віртуальних інформаційних технологій, зокрема розроблення віртуальних лабораторій. Ці програмні середовища можуть слугувати для забезпечення більш якісного рівня навчального матеріалу та з використанням яких можна зробити його більш насиченим, наочним, яскравим і доступним. Віртуальне навчальне середовище дає змогу моделювати поведінку об’єктів реального світу в комп’ютерному середовищі та сприяє оволодінню новими знаннями й вміннями на більш свідомому і глибокому рівні. Досить широко питання віртуальних лабораторій висвітлюється й у зарубіжній пресі. Насамперед йдеться про проблеми впровадження віртуальної лабораторії для студентів медичних професій, таких як медсестри і спеціалісти з фізичних вправ, та роботи віртуальної освітньо-дослідницької лабораторії у ядерній сфері, зокрема розробки 3D-моделі реакторної установки TRIGA за допомогою моделей віртуальної реальності тощо.
An important trend in today's conditions (Russia's military aggression, the COVID-19 pandemic) is the use of information and communication technologies in the modern educational process, including virtual reality technologies. Scientists of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine pay considerable attention to the use of virtual reality technologies in education in Ukraine. Their works reflect the accumulated domestic and foreign experience in working with virtual reality technologies, the introduction of virtual reality platforms in distance learning. In their research, researchers note that virtual reality technologies, as an effective tool of the educational process, have great potential for solving problems of the educational process. In their work, scientists note that the prospect of further research is the mass introduction into the educational process of modern educational institutions of virtual reality technologies, as well as the development of methodological and didactic materials for their effective use.
In their work, scientists and practitioners of educational institutions pay considerable attention to one of the promising areas of application of virtual information technology, in particular the development of virtual laboratories. These software environments can serve to provide a better level of learning material and with which you can make it more saturated, visual, bright and accessible. A virtual learning environment allows you to model the behavior of realworld objects in a computer environment and promotes the acquisition of new knowledge and skills on a more conscious and deeper level. The issue of virtual laboratories is widely covered in the foreign press. First of all, there are the problems of implementing a virtual laboratory for medical students, such as nurses and exercise specialists, and the work of a virtual educational research laboratory in the nuclear field, including the development of 3D models of the TRIGA reactor using virtual reality models.
 
Publisher ТВОРИ
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
image
 
Language uk
uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/737283/1/Varaksina_overview_edition_2022_125-148.pdf
http://lib.iitta.gov.ua/737283/2/overview_edition_2022.jpg
- Вараксіна, Наталія Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0333-5186 <http://orcid.org/0000-0002-0333-5186>) (2022) The use of virtual reality technologies in education (analytical review) Діяльність НАПН України щодо науково-методичного забезпечення модернізації та реформування освіти : огляд. вид. pp. 125-148.