Електронна бібліотека НАПН України
- » Нове в законодавстві України щодо забезпечення прав глухих як лінгвістичної меншини
- » Теоретичні засади організаційних механізмів упровадженя державних стандартів загальної...
- » Теорія і технології реалізації інвестиційних механізмів у шкільній освіті
- » Концептуальні засади організаційних механізмів і технологій громадсько-державного...
- » Модернізація професійної освіти і навчання в контексті євроінтеграції: науковий супровід
- » Організаційні механізми державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними...
- » Humanism of the educational ideas of the teacher-innovator A. S. Makarenko
- » Сучасні тенденції дослідження суб’єктності
- » Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)
- » Наукові засади підвищення престижності вітчизняної професійної освіти
- » Методи та прийоми роботи з текстами-описами під час вивчення теми «Прикметник» у 4-му...
- » Шлях до себе – шлях до людей : Привітання, спогади, враження від співпраці та зустрічей
- » Класифікація студентів внз з особливими освітніми потребами
- » SMART-комплекси навчальних дисциплін для професійно-технічних навчальних закладів
- » Концептуальные основы проектирования дистанционных курсов повышения экологической...
- » Родинний супровід дітей раннього віку з розладами аутичного спектру: шляхи реалізації
- » Актуальні проблеми психології Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія : Збірник...
- » Тривекторна тренінгова технологія розвитку організаційної культури школи
- » Використання хмарних сервісів для організації дистанційного навчання учнів ПТНЗ
- » Математичне моделювання системи багатоваріантних завдань з теми «Інтегрування...
- » Здобутки сучасної сурдопедагогіки на прикладі навчально-реабілітаційного центру
- » Ідеологеми психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору
- » Поняття "модель" у раціогуманістичній концепції Г.О.Балла
- » Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання систем управління навчанням
- » Загальна характеристика окремих хмаро орієнтованих систем управління навчанням