Ідеологеми психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707263/
http://eenu.edu.ua/sites/default/files/Files/informaciyniy_list.pdf |
|
Title |
Ідеологеми психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору
Ideologists of psychological and pedagogical accompaniment of junior pupils with visual impairment |
|
Creator |
Кобильченко, В.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Останнім часом в освіті широкого поширення отримала ідея психолого педагогічного супроводу розвитку дітей та підлітків. Зазначимо, що саме супровід набув особливої популярності серед моделей роботи психологічної служби в системі як загальної, так і спеціальної освіти. Однак, відносно нетривалий строк існування в системі освіти даної моделі діяльності психолога та її широке розповсюдження в різних освітніх установах висвітлюють потребу у розгляді специфіки даної проблеми. Ми вважаємо, що психолого-педагогічний супровід належить до зовнішніх (середовищних, соціальних) ресурсів, позаяк він спирається і активізує ресурси внутрішні (особистісні, психологічні). Крім того, ми розглядаємо психолого-педагогічний супровід з позицій інтегративної парадигми як інтегративну технологію. З погляду інтегративної парадигми важливо як виявити, так і розвивати ті особистісні властивості та якості, які активізують людину, сприяють її успішності в різних видах людської діяльності. Recently, the idea of psychological pedagogical support for the development of children and adolescents has become widespread in education. It should be noted that this support has gained particular popularity among the models of psychological service in the system of both general and special education. However, relatively short period of existence in the education system of this model of activity of a psychologist and its widespread distribution in various educational institutions highlight the need to consider the specifics of this problem. We believe that psychological and pedagogical support belongs to external (environmental, social) resources, because it relies on and activates the resources of the internal (personal, psychological). In addition, we consider psychological and pedagogical support from the standpoint of the integrative paradigm as an integrative technology. From the point of view of the integrative paradigm, it is important to both identify and develop those personality traits and qualities that activate the person, contribute to its success in various types of human activities. |
|
Publisher |
ФОП Покора І. О.
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707263/1/Untitled0%20%D0%92%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%20%D0%9F%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%202017.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2017) Ideologists of psychological and pedagogical accompaniment of junior pupils with visual impairment Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 травня 2017 р.). pp. 117-120. |
|