Електронна бібліотека НАПН України
- » Естетичні та етичні чинники розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих...
- » Зміст і структура готовності вчитеклів до використання технологій естетичного виховання...
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронна бібліотека НАПН України" за допомогою...
- » Конкурентоздатність професіонала та морально - етичні засади його самореалізації
- » Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності...
- » Аналітична діяльність керівника ЗНЗ як фактор управління якістю освіти
- » Самореалізація та професійне становлення молоді: психолого-соціальні аспекти
- » Психологічні аспекти розвитку пізнавальної активності у молодших школярів із затримкою...
- » Деякі питання підготовки керівника навчального закладу на основі розроблення його...
- » Концептуальні засади побудови змісту і структури орієнтовної моделі функціональної...
- » Андрагогіка: теоретичний аспект
- » Технологія інструментарію кількісного вимірювання якості освіти в навчальному закладі
- » Методологічні засади державно-громадського управління загальною середньою освітою
- » Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його...
- » Механізми взаємодії суб'єктів управління професійно-технічною освітою в умовах...
- » Управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи:...
- » Побудова хмаро орієнтованого навчального середовища підрозділу ВНЗ на базі системи...
- » Творчий підхід до навчання гуманітарних предметів як ефективний засіб формування...
- » Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно- трансферної системи...
- » Вивчення творів сучасного українського фентезі на факультативних заняттях
- » Імітація як ключовий аспект порушень та корекції аутизму
- » Науково-методичні засади розвитку літературної творчості старшокласників у процесі...
- » Ціннісні орієнтації освітян як спонукальні мотиви євроінтеграції України
- » Ціннісні орієнтації як чинник корпоративності педкадрів
- » Компетентнісний та аксіологічний підходи у зарубіжній педагогіці