Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6916/
|
|
Title |
Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду
|
|
Creator |
Кутова, О.М.
|
|
Subject |
00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
37 Education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглянуто педагогічний досвід викладача, який розвивається і збагачується протягом усієї його практичної діяльності, а знання стають гнучкими і глибокими в практичній роботі зі студентами, що і оптимізують його педагогічну дію. Педагогічний досвід – це сукупність знань, умінь і навичок, здобутих викладачем у процесі навчально-виховної роботи; творче, активне засвоєння і реалізація ним у практичній діяльності засобів і принципів педагогіки з урахуванням актуальних проблем і конкретних умов, особливостей студентів та особи викладача.
In the article the pedagogical experience of teachers, who developed and enriched throughout his practice, and knowledge are becoming a flexible and competent in practical work with students, and optimize its pedagogical action. Pedagogical experience is the aggregate knowledge, abilities and skills obtained as a teacher in the process of teaching and educational work; creative, active learning and implementing it in practice and principles of pedagogy tailored to actual problems and specific conditions, the characteristics of the students and the teacher. — |
|
Publisher |
м. Кіровоград, Україна
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6916/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D1%96%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4.pdf
- Кутова, О.М. (2014) Практична діяльність викладача вищого навчального закладу як умова формування його педагогічного досвіду Вища освіта України. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. Том ІІ, 3 (54). pp. 157-161. ISSN 2078 - 1016 |
|