Ціннісні орієнтації як чинник корпоративності педкадрів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6904/
http://cibs.ck.ua/rs/scien/spub/ivanova02.pdf |
|
Title |
Ціннісні орієнтації як чинник корпоративності педкадрів
Value orientations as the factor of educational staff |
|
Creator |
Солодков, В.Т.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті йдеться про соціальні цінності як соціологічну категорію, за якими створюються соціальні угрупування, що є регуляторами групових соціальних дій та критеріями вибору альтернативних типів педперсоналу соціальних організацій освіти. Здійсньється аналіз сучасних ціннісних орієнтацій соціально-професійної групи науково-педагогічних працівників ВНЗ, спрямованих на реалізацію її соціально-групових потреб та інтересів, що співпадають із корпоративними цілями соціального інституту освіти.
The article deals with social category being social group formers, social acts regulators and criteria for teaching staff's alternative acts in social educational organizations. The author analyzes present-day values of social-professional and teachers in institutions of higher education aimed at satisfaction of a social-group's needs and interests that coincide with the objectives of the social institution of education. |
|
Publisher |
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Коваленко Є. І.
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6904/1/%D0%A6%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96_%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D1%8F%D0%BA_%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
- Солодков, В.Т. (2009) Value orientations as the factor of educational staff Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя), 3. pp. 20-25. |
|