Електронна бібліотека НАПН України
- » Відкрите заняття "Візуалізація освітнього контенту"
- » Впровадження принципів педагогічної логістики в управління розвитком закладів...
- » China's school: guidance documents for educational development
- » Читацька грамотність як показник якості сучасної української шкільної...
- » Інформаційна компетентність як ключова складова педагогічних технологій за філологічним...
- » Роль читання у формуванні особистості учня-читача
- » Навчання української мови як інструмент соціалізації здобувачів освіти
- » Професійний розвиток педагогів: позиція міжнародних організацій
- » Особливості інтегрування медіаосвіти в практикум «Історія України в джерелах»
- » Шкільний підручник в умовах нових суспільних викликів
- » Кваліфікаційні детермінанти формування змісту навчальної книги для здобувачів...
- » До питань формування змісту сучасного підручника і реалізації технологій інтерактивного...
- » Психодидактичні аспекти удосконалення сучасної навчальної книги: рефлексія і...
- » Модель дослідницької компетентності старшокласників з історії
- » Структура дослідницької компетентності старшокласників з історії
- » Основні напрямки розвитку обдарованої особистості (технологічний аспект)
- » Підручники української мови як державної: аналіз контенту
- » Сучасні підходи до викладання мов програмування в закладах вищої освіти
- » Інтелект-карти як засіб організації самостійної роботи студентів-програмістів
- » Аналітичний вісник у сфері освіти й науки
- » Професійна успішність майбутнього вчителя
- » Українська мова та читання: підручник для 3 класу з навчанням румунською мовою закладів...
- » Запровадження профільного навчання в шкільну освіту України у добу незалежності
- » Суб’єктність як основа особистісного розвитку взаємодіючих учасників освітнього процесу
- » Українська мова та читання: підручник для 3 класу з навчанням румунською мовою закладів...