Електронна бібліотека НАПН України
- » Рекомендації з використання web-орієнтованих засобів у навчанні алгебри і початків...
- » Scratch 2.0: хмарні змінні як новий етап розвитку об’єктно-орієнтованого середовища
- » Холістична науково-мистецька парадигма освіти як основа ефективного функціонування...
- » Последипломное педагогическое образование в Украине в контексте среднесрочной стратегии...
- » Organization of Independent Studying of Future Bachelors in Computer Science Within...
- » Cognitive Abilities’ Research Technology as a Tool for STEM-Education
- » Педагогіка мистецтва як теорія і практика становлення творчої індивідуальності вчителя
- » Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами...
- » Дослідження рівня готовності обдарованих випускників закладів загальної...
- » Методологічні принципи дослідження діагностики інтелектуально обдарованих...
- » Естетичні та етичні засади педагогічної майстерності вчителя й викладача вищої школи
- » Тенденції реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.
- » Зведена бібліографічна база даних збірників наукових праць як форма кооперативної...
- » Упровадження концепції "Нова українська школа" в УМО
- » Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи
- » Гендерно-типологические особенности одаренных старшеклассников
- » Формування соціальної компетентності молодших школярів в умовах сім’ї з використанням...
- » Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих
- » Рефлексивні основи соціально-психологічного супроводу модернізаційних процесів в освіті
- » Проектні технології для професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників...
- » Концептуальні підходи сучасного підручника щодо формування та реалізації базового курсу...
- » Застосування електронних соціальних мереж для інформаційної підтримки педагогічних...
- » Дослідження основних показників використання хмаро орієнтованих систем навчального...
- » Використання інноваційних технологій в організації освітнього процесу у ДПТНЗ...
- » Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх агентів з організації туризму