Концептуальні підходи сучасного підручника щодо формування та реалізації базового курсу фізики
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729138/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-kliuchovi-kompetentnosti-ta-predmetni-navychky-zbirnyk-tez-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-internet-konferentsii/ |
|
Title |
Концептуальні підходи сучасного підручника щодо формування та реалізації базового курсу фізики
Концептуальные подходы современного учебника по формированию и реализации базового курса физики Conceptual approaches of a modern textbook on the formation and implementation of a basic course in physics |
|
Creator |
Непорожня, Лідія Вікторівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
В тезах обґрунтовується, що сучасний підручник для вивчення базового курсу фізики має містити вивчення емпіричних законів, застосування фізичних знань в реальних життєвих ситуаціях. Сучасний базовий курс фізики потребує збільшення уваги до дослідницького підходу, а у вимогах до результатів навчання все ж таки акцент має бути перенесений з вирішення розрахункових завдань на пояснення фізичних явищ на основі наявних теоретичних знань (якісні завдання). Посилення практичної частини базового курсу фізики (розширення числа учнівських практичних робіт) повинне забезпечувати мотивацію до вивчення предмета, збільшення кількості учнів, які обирають фізику як профільний навчальний предмет.
В тезисах обосновывается, что современный учебник для изучения базового курса физики должен содержать изучение эмпирических законов, применение физических знаний в реальных жизненных ситуациях. Современный базовый курс физики требует увеличения внимания к исследовательскому подходу, а в требованиях к результатам обучения все же акцент должен быть перенесен с решения расчетных задач на объяснение физических явлений на основе имеющихся теоретических знаний (качественные задачи). Усиление практической части базового курса физики (расширение числа ученических практических работ) должно обеспечивать мотивацию к изучению предмета, увеличение количества учащихся, выбирающих физику как профильный учебный предмет. The theses substantiate that a modern textbook for studying the basic course of physics should include the study of empirical laws, the application of physical knowledge in real life situations. The modern basic course of physics requires increasing attention to the research approach, and in the requirements for learning outcomes, however, the emphasis should be shifted from solving computational problems to explaining physical phenomena based on existing theoretical knowledge (qualitative tasks). Strengthening the practical part of the basic course of physics (expanding the number of students' practical work) should provide motivation to study the subject, increase the number of students who choose physics as a profile subject. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729138/1/thesis_PSP_2021%20%28Neporozhnya%29.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6984-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6984-7918>) (2021) Conceptual approaches of a modern textbook on the formation and implementation of a basic course in physics In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 179-181. ISBN 978-966-644-593-6 |
|