Record Details

Концептуальні підходи сучасного підручника щодо формування та реалізації базового курсу фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729138/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-kliuchovi-kompetentnosti-ta-predmetni-navychky-zbirnyk-tez-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-internet-konferentsii/
 
Title Концептуальні підходи сучасного підручника щодо формування та реалізації базового курсу фізики
Концептуальные подходы современного учебника по формированию и реализации базового курса физики
Conceptual approaches of a modern textbook on the formation and implementation of a basic course in physics
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах обґрунтовується, що сучасний підручник для вивчення базового курсу фізики має містити вивчення емпіричних законів, застосування фізичних знань в реальних життєвих ситуаціях. Сучасний базовий курс фізики потребує збільшення уваги до дослідницького підходу, а у вимогах до результатів навчання все ж таки акцент має бути перенесений з вирішення розрахункових завдань на пояснення фізичних явищ на основі наявних теоретичних знань (якісні завдання). Посилення практичної частини базового курсу фізики (розширення числа учнівських практичних робіт) повинне забезпечувати мотивацію до вивчення предмета, збільшення кількості учнів, які обирають фізику як профільний навчальний предмет.
В тезисах обосновывается, что современный учебник для изучения базового курса физики должен содержать изучение эмпирических законов, применение физических знаний в реальных жизненных ситуациях. Современный базовый курс физики требует увеличения внимания к исследовательскому подходу, а в требованиях к результатам обучения все же акцент должен быть перенесен с решения расчетных задач на объяснение физических явлений на основе имеющихся теоретических знаний (качественные задачи). Усиление практической части базового курса физики (расширение числа ученических практических работ) должно обеспечивать мотивацию к изучению предмета, увеличение количества учащихся, выбирающих физику как профильный учебный предмет.
The theses substantiate that a modern textbook for studying the basic course of physics should include the study of empirical laws, the application of physical knowledge in real life situations. The modern basic course of physics requires increasing attention to the research approach, and in the requirements for learning outcomes, however, the emphasis should be shifted from solving computational problems to explaining physical phenomena based on existing theoretical knowledge (qualitative tasks). Strengthening the practical part of the basic course of physics (expanding the number of students' practical work) should provide motivation to study the subject, increase the number of students who choose physics as a profile subject.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729138/1/thesis_PSP_2021%20%28Neporozhnya%29.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6984-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6984-7918>) (2021) Conceptual approaches of a modern textbook on the formation and implementation of a basic course in physics In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 179-181. ISBN 978-966-644-593-6