Електронна бібліотека НАПН України
- » Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до...
- » Психологічна діагностика інтелектуально обдарованих старшокласників
- » Можливості відновлення ресурсів життєздатності осіб, що зазнали впливу...
- » The development of media literacy and media competence of students in educational practice
- » Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу
- » Стандартизація професійної освіти на основі компетентнісного підходу
- » Методичні засади відбору змісту математики рівня стандарту
- » Формування вмінь застосовувати допоміжні елементи у розв’язуванні задач підручника з...
- » Компетентнісна орієнтація змісту шкільного підручника з математики рівня стандарту
- » Особистісна орієнтація змісту навчання математики на рівні стандарту
- » Започаткування професором І. П. Колесником системи підготовки спеціальних психологів...
- » Результати впровадження психокорекційної програми формування православних цінностей...
- » Духовно-нравственная парадигма и информационно-образовательная платформа общества знаний
- » Розділи «Аналітичне наближення функцій», «Чисельне інтегрування та диференціювання»
- » Environmental competency of future mining engineers
- » Model of usage of geoinformation technologies during formation of environmental...
- » Практики особистісного життєтворення: множинність як шанс
- » Проблеми та перспективні шляхи впровадження засобів управління знаннями у сфері освіти
- » Календарное планирование уроков по интегрированному курсу «Русский язык и...
- » Джованні Боккаччо. «Декамерон». Історико-культурний коментар у вивченні художнього...
- » Методические рекомендации к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 - 11...
- » Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру
- » Readiness for Stage Partnership in Vocal-Ensemble Performance as a Vector in...
- » Нормативна модель дискурсивного самопроектування особистості
- » Емоційно-ціннісний контекст естетичного виховання засобами візуальних мистецтв