Record Details

Формування вмінь застосовувати допоміжні елементи у розв’язуванні задач підручника з геометрії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/723655/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-zbirnyk-materialiv-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-konferentsii/
 
Title Формування вмінь застосовувати допоміжні елементи у розв’язуванні задач підручника з геометрії
Development of skills to use auxiliary elements in solving problems of the geometry textbook
 
Creator Бурда, Михайло Іванович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Набуття ключових компетентностей передбачає реалізацію прикладної спрямованості змісту математики. Прикладна спрямованість досягається включенням у підручники задач
практичного змісту. Успішне їх розв’язування потребує загальних умінь розв’язувати відповідні суто математичні задачі. Одним із засобів вироблення таких умінь є задачі, у розв’язанні яких використовуються допоміжні елементи (безпосередньо не даних в умовах задач).
Acquisition of key competencies involves the implementation of applied orientation content of mathematics. Applied orientation is achieved by including tasks in textbooks
practical content. Successfully solving them requires common skills to solve them purely mathematical problems. One way to develop such skills is to solve problems auxiliary elements are used (not directly given in the conditions of tasks).
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/723655/2/zbirnyk-tezy_12_tezy-18-20.pdf
- Бурда, Михайло Іванович (2019) Development of skills to use auxiliary elements in solving problems of the geometry textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (електронне видання), 14 травня 2019 р., м. Київ Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 17-19. ISBN 978-966-644-445-8