Компетентнісна орієнтація змісту шкільного підручника з математики рівня стандарту
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/723697/
https://lib.iitta.gov.ua/716300/1/tezy_comparative_2019.pdf |
|
Title |
Компетентнісна орієнтація змісту шкільного підручника з математики рівня стандарту
Competence orientation of the content of the school textbook on mathematics of the standard level |
|
Creator |
Бурда, Михайло Іванович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Встановлено, що успішне набуття компетентностей потребує посилення прикладної спрямованості підручника математики, яка забезпечить достатність знань, умінь і навиків для успішного використання їх як при вивченні теоретичного матеріалу, розв’язанні математичних задач та задач практичного змісту, так і для оволодіння іншими предметами в процесі навчання.
It is established that the successful acquisition of competencies requires strengthening the applied orientation of the textbook of mathematics, which will provide sufficient knowledge, skills and abilities to successfully use them in the study of theoretical material, solving mathematical problems and practical problems, and to master other subjects in learning. |
|
Publisher |
ТзОВ «Трек-ЛТД»
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/723697/2/tezy_comparative_2019-96-97.pdf
- Бурда, Михайло Іванович (2019) Competence orientation of the content of the school textbook on mathematics of the standard level In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта —2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 30 травня 2019 р.) ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 96-97. ISBN 978-617-7263-79-0 |
|